Virtuális pénzügyi asszisztencia

Virtuális pénzügyi asszisztencia


Amikor elindul egy vállalkozás, és még csak néhány számlát kell összegyűjteni, ezeket könnyű megoldani. Azután sokasodnak az adminisztratív pénzügyi feladatok: például az online számlázás, az átutalások banki rögzítése, a bejövő számlák, bankkivonatok rendezése, és a különféle pénzügyi kimutatások, riportok készítése. A fejlődéssel együtt jár, hogy egyre több számlával, átutalással, adatgyűjtéssel kell a vállalkozásban foglalkozni, és elérkezik az a pillanat, amikor ezek már a főtevékenységtől veszik el az értékes időt. Jó lenne, ha ezeket már más végezné, de még mindig nem töltenek ki egy munkaviszonyban foglalkoztatott munkatárs idejét. Ez tipikusan az a helyzet, amikor érdemes virtuális pénzügyi asszisztenst igénybe venni.

Az alábbi feladatokat látjuk el virtuális pénzügyi asszisztencia keretében:

  • Online számlázás

  • Utalások netbankos előkészítése

  • Bejövő számlák nyilvántartása

  • Pályázati elszámolás

  • Táblázatok kezelése

  • Árajánlatok készítése, kiküldése partnerek részére

  • E-mailek kezelése

  • Szerződések készítése